[Epitesz-barkacs] kulteri faburkolat

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Júl. 20., K, 10:11:23 CEST

Szervusz Szépygab, Szabolcs!

> Szerintem érdemes egyszer többet adni erre való faanyagért, ami nem
> szálkásodik ki évek során sem. Gondolom nem akarod állandóan a gyerek
> talpát szálkátlanítani.

Ááá, az egész kertben mezítláb mászkál mostanában, és csak egyszer
kellett kiszedni. Meg egyszer az enyémből, mert én is mezítláb vagyok.
Ami bosszantóbb, hogy az erkély akácból van, és azért megcsúnyult két
év alatt. Ott tökmindegy, mert csak én látom, de itt sok lenne az a
rondaság 10 m2-n. A teak vagy valami trópusi társa nem csinál ilyet?
Gondolom, az a műfa sem, olyat már láttam. Hát vagy a rondaság
esztétikai elem lesz, ilyet is láttam, és akkor mehet az akác jól
megrepedezve.

> Alapvetően sehogy, megtartja az egész, táblává összeálló burkolat
> súlya.
> Bárhogy rögzíted - a ragasztást leszámítva - át kell bökd az alatta
> levő szigetelést, ami egészségtelen dolog. (Nálunk emeleti loggia

Szigetelés? Én azért gondoltam a rögzítést, hogy ne vetemedjen, és
emiatt ne pöndörödjön. Valami olyasmi van a fejemben, hogy a párnafák
vonalában 3-4 menetes szár lebetonozva, arra távtartó hüvelyek, erre a
párnafa lecsavarozva. Erre meg a burkolat légrésekkel, pár deszka meg
kiszedhető, hogy alulról ki lehessen szedni a falevelet, meg így ki is
szárad. Áztatni meg a hó áztatja csak, eső elfolyik onnan. Így nem
kell szigetelni.

szia: Balázs