[Epitesz-barkacs] ELADO: fröccsgép bontásából vasanyagok

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Júl. 18., V, 22:45:35 CEST

>Gondoltam, csak rosszul kérdeztem, a milyen alkatrészre való lett volna a

van még kb. 300 db fröccs szerszámom is, vegyesen játékok, egyéb alkatrészek
ehhez-ahhoz, stb.

>miatt), hogy ez ilyen eszméletlen erőket kíván.

az erők azok a fröccskor lépnek fel
pl. képzelj el egy éttermi műanyag tálcát amire ráfér az 1, 2, és saláta.

na ennek kell legnagyobb erőt kibíró gép...
anyagtól, beállítástól függően 70-150 bar nyomással töltődik meg a szerszám
kamra és egy ekkora tálcánál ez a nyomás egy pillanatig (amíg az anyag nem
hűl le annyira, hogy már nem képlékeny) egy tálca méretű felületen több száz
vagy ezer tonnának felel meg.
kb. olyan mint amilyen gépekkel csinálják a pozdorja, mdf, stb. táblákat,
azokban is 1-1 munkahenger 20-30 cm átmérőjű...és 8-12 darabbal préselik
össze a fa trutyit..

>A teljesítmény gondolom azért kell, hogy nagy legyen, mert minden darabnak
>legyen préselve a szerszámba az anyag, de sejtem, hogy ez a kisebb.

kb. fele-fele, ez a kis gép egy 5.5kW motorral nyomta a hidraulikát, míg a
fűtése is kb. ennyi.volt.

>nem ilyen zártszelvény váza volt, hanem valami öntvény.

ja igen, az öntvény a gyári gép, míg a zártszelvény a kisipari...