[Epitesz-barkacs] kulteri faburkolat

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2010. Júl. 22., Cs, 17:55:35 CEST

Ugyanebben a cipőben járok, kiváncsi vagyok Ti többiek mire juttok majd.
Nekem is évek óta be kellene fejeznem a teraszt, csak nincs nagyon rá
érkezésem :)
Itt van az ékesített lépésálló hőszigetelő, a PVC vízszigetelő, stb.
csak össze kellene rakni.

A másik levlistán az egyik kolléga nemrég azt írta, a vörösfenyő nagyon
nem jött be, akármivel kezeli, beszürkül, csúnya lesz.

Volt az Erdértnek egy nagy telepe Lőrincen, ott volt kirakva a fűbe egy
nagy bangkirai padlózat. Úgy emlékszem, kezelve sem volt, és már vagy
hét éve feküdt ott a földön, minden nap jártak rajta a vevőik. Tökéletes
állapotban volt! Akkoriban valami 7e körül volt egy m2, most olyan 10
fölött valamivel lehet. Szerintem érdemes befektetni rá.

Tavaly vettem valami olcsó vörösfenyőt, de olyan is. Szerencsére csak
alátétfának szántam, de látszik, hogy még abból sem kapni olcsón jó
minőségűt.

A nemesebb egzóták (mint a bangkirai) összeszerelésénél azt hallottam,
nem mindegy milyen kötőelemeket használ az ember, valami saválló
csavarok kellenek hozzá.

Asszem' a csempézés sokkal egyszerűbb lenne, csak az már nálam nem
kivitelezhető.

Gábor