[Epitesz-barkacs] kulteri faburkolat

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2010. Júl. 19., H, 11:35:03 CEST

Hali!

Szerintem ha nem teak vagy valami hasonló méregdrága trópusi fából csinálod,
akkor érdemes megnbézned a nem teljesen fa dolgokat. Akár a Telifát, vagy
van direkt kültéri burkolat, ami valami műanyag és fa keveréke, de elég
kulturált a kinézete (nem jut eszembe hol, de pont múltkor olvastam erről
egy elég hosszú cikket). Szomorú tapasztalatom alapján (persze lehet, hogy
csak én vagyok béna) kültéren előbb-utóbb minden emberi áron beszerezhető fa
tönkremegy.

Szabolcs