[Epitesz-barkacs] klima szereles

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Júl. 26., H, 07:17:01 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.07.26. 00:07:01 +2h-kor írta:

> Ha nincs meg a korábbi leírás valahonnan a listáról, akkor leírom
> mégegyszer.
> Nekem tuti nincs meg, mert közben volt egy összeomlás itt, és jó sokmidnen
> elveszett.
>
> hjozsi

itt rákattintasz az
"archivum" szóra, és ott havi csomagokban
ősidők óta minden levél benne van
Józsi részletes leírásai is (amire most Hofi utalt)

pl.
2008 Augusztus: [ Téma ] [ Tárgy ] [ Szerző ] [ Dátum ]  [ Tömörített Szöveg
190 KB ]

és a klíma szerelés téma kezdete

http://lists.javaforum.hu/pipermail/epitesz/2008-July/thread.html

[Epitesz-barkacs] a kültéri és beltéri egység közötti bekötővezetékből...
Mágus Bérprogram Demo
[Epitesz-barkacs] a kültéri és beltéri egység közötti bekötővezetékből...
jhidvegi
[Epitesz-barkacs] a kültéri és beltéri egység közötti bekötővezetékből...
Pataki István