[Epitesz-barkacs] klima szereles

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Júl. 26., H, 00:07:01 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Nem pont a kerdesre valasz, de en ezt talaltam a lada fiaban:

Valahol meg kell annak is lennie, amit az új cucc nulláról való teljes
üzembehelyezéséről írtam. Bár ez arról az esetről szólt, amikor csövet is adnak.
Ha nem adnak, azt meg kell venni, ki kell alakítani a végeit... abban nincs
gyakorlatom, de nem lehet nagy durranás. Ekkor persze peremezőt is kell venni,
meg a hollandikat, és tudni kell, mekkora átmérőjű csövek dukálnak hozzá.

Amit ebben segíthetek, itt van 2 féle teljesítményű, az ahhoz való csövek
átmérőjét meg tudom mérni.

A másik lehetőség, hogy pl a kültérin megvannak a csatlakozási helyek a
sarokszelepeken, az oda való hollandikhoz nem akármilyen átmérőjű csövek valók.

Megnyugtatásul: az új cuccban tutira benne van a töltet. Utántöltésre akkor
lehet szükség, ha sokkal messzebb kell vezetni, mint mondjuk 5 méter.

Ha nincs meg a korábbi leírás valahonnan a listáról, akkor leírom mégegyszer.
Nekem tuti nincs meg, mert közben volt egy összeomlás itt, és jó sokmidnen
elveszett.