[Epitesz-barkacs] szolgaltatovaltason gondolkodom

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Júl. 30., P, 19:12:21 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Hápersze, mert nálunk a szakiparosok ellenségei egymásnak, mind az
> építkezésen a "melós", tehát a manuális kétkezi munkás, mind az egyes
> szakipari tervezők.

Szerintem a dolog egyszerűbb: az épület gépésztervezőjének valszeg fingja se
volt róla, hogy mi lesz abban az épületben.
De ha véletlenül mégis, akkor se volt az ő kompetenciája, vagy egyszerűen nem
ért hozzá. Egyszerűbb arra gondolni, hogy nem volt senki, aki az egészet
átfogja, irányítsa a részfeladatok tervezőit.

Persze biztos vannak kivételek.