[Epitesz-barkacs] akkupotlo

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Jún. 1., K, 16:23:02 CEST

mi a fotogep pontos tipusa?

vajk

________________________________
From: Mágus Bérprogram Demo  <magus.demo at dpg.hu>
To: Amatőr építészek és barkácsolók klubja  <epitesz at lists.javaforum.hu>
Sent: Tue, 1 June, 2010 16:11:07
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] akkupotlo

SZIGETI Szabolcs  <szigi at ik.bme.hu> 2010.06.01. 13:00:34 +2h-kor írta:

> Nem értem! Miért kellene több akkupakk?  Eddig is x képet tudtál egy
> töltéssel csinálni, ezután is ugyannyit fogsz tudni.
>

> Ha van a fénykpezőn külső táp csatlakozó akkor egyszerű akérdés, ha nincs,

sajna nincs (vagy csak nem tudok róla)

leginkább vakus felvételekre van szükségem, és az akkuk állapotától,
öregségétől,
stb függően kettesével ( 3Volt helyett a 2x1,2=2,4V)  10- 30 kockát bír el
nálam
1 ilyen pack.

> akkor meg még valahogy bele kéne faragnod az akksi helyére a tápot. Ennél

no,  farigcsálást csináltam már egyszer úgy, hogy a ( bútorhoz való fatipli )
fahengerből vágtam le egy  AA akku méretű fadarabot,

de hátha létezik (amire esetleg még nem találtam rá) olyan sorozatban gyártott
üreges tárgy, aminek a belsejébe  beleférne néhány dióda, ellenállás, vagy pl.

ICL7660 vagy MAX1044-es kapcsolóüzemű konverter

a Kodak easyshare  CX7300 kamera fenekén 3V 2Amper szerepel

a 2x1,2=2,4V -os akkukat kívülről esetleg "rátölteni" , de ehhez egy ki
elektronika kellene , tehát egy külső 6 vagy 12Voltos zseléshez

> egszerűbb a magaddal cipelt (biztosan akarod addig cipelni, amig ellősz több
> ezer képet?) akkuról tölteni a fényképezőbe való akkut, ha amúgy nincs
> villany sehol a környéken.

az autó szivargyújtós végű akkutöltők hány mA-esek ?