[Epitesz-barkacs] arvizvedelem

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Jún. 3., Cs, 07:02:16 CEST

a homokzsakban az a poen, hogy a viz szamara kb ugyanannyira atjarhato mint a gat talaja. a viz egyforman szivarog a talajon es a zsakon keresztul, nincs jelentos sebessegkulonbseg.

ha lerakok egy muanyag vedret, akkor azt a viz korbefollya, mellette megno a sebessege es a szallitokepessege, es kimossa mellole a talajt.

vajk