[Epitesz-barkacs] arvizvedelem

Lakatos Gábor levlista14 at gmail.com
2010. Jún. 3., Cs, 12:21:28 CEST

Sziasztok!

Nem vagyok szakértő, csak mint laikus, jutott eszembe: az általad
említett vályú nyilván egyenes aljú és merev volna. Hogyan biztosítod,
hogy a gát, amire ráteszik, ugyanígy sima és egyenes legyen? Ha meg
úgy csinálják meg, hogy idomulni tudjon az egyenetlenségekhez és a
kanyarokhoz, akkor többszörösére nő az eszközben azon pontok száma,
ahol tömítetlenség léphet fel....

Ezek a gondok a homokzsák esetében nem fordulnak elő.

Gábor

--
Best regards,
 Lakatos                            mailto:levlista14 at gmail.com