[Epitesz-barkacs] arvizvedelem

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jún. 3., Cs, 17:15:25 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Szerintem fontos szempont lehet az is, hogy olyan technikákat
> használjanak, amit minden szakképzetlen emberre is rá lehet bízni.
> Egy ilyen védekezés nem lehet csak a hivatalosok ügye, abban sokaknak
> részt kell venniük.
> A homokzsák nem igényel műszaki érzéket, betanítást ...
> Akár a néhány osztály után kimaradt, funkcionális analfabéta is meg
> tudja tölteni, arrébb tudja vinni.

Ez érdekes magyarázat.
A technikai módihoz kevés, de szakképzett ember kellene (persze ott is lehet
culáger feladat). Tehát a sok ember feleslegessé is válhatna.
Megint az autódaru jut eszembe. :-) Amit képes felrakni az a nagy dög marha
magasra, azt "homokzsákból" rengeteg ember tudná felhordani, akik nem kéne, hogy
szakképzettek legyenek... Önmagába záródó kör.

Biztos van itt más magyarázat is, mert ez önmagában kevés.
Ha lesz valaha alkalmam, beszélgetek valami vízügyessel.