[Epitesz-barkacs] arvizvedelem

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Jún. 3., Cs, 17:09:57 CEST

jhidvegi írta 3 Jun 2010  16:08 levelében:
> Ez könnyen meglehet, én meg kíváncsi lennék ezekre a szempontokra.
> Az eléggé meglep, hogy az érintetteknek nincsenek ötleteik, amik mindent
> figyelembe tudnának venni. Nekem, mint kívülállónak, az mozgatja meg a
> fantáziámat, hogy látom a sok szenvedÑt a homokzsákokkal, és fÑleg látom a
> körberakott házakat, hogy kívül-belül ugyanaz a vízszint.
Szerintem fontos szempont lehet az is, hogy olyan technikákat
használjanak, amit minden szakképzetlen emberre is rá lehet bízni.
Egy ilyen védekezés nem lehet csak a hivatalosok ügye, abban sokaknak
részt kell venniük.
A homokzsák nem igényel műszaki érzéket, betanítást ...
Akár a néhány osztály után kimaradt, funkcionális analfabéta is meg
tudja tölteni, arrébb tudja vinni.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu