[Epitesz-barkacs] Jozsinak epitesi jog

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jún. 7., H, 14:49:10 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> azt is meg tudjuk keresni, hogy Te engedélyt is kaptál, tehát " jobb
> voltál " ezeknél,
> szóval pláne....

Azt nem kell megkeresni, maguk írták le nekem levélben, hogy mikor kaptam
építési engedélyt, és mikor lett módosítva. A számaik is oda vannak írva. Meg
hát nekem is megvannak, de ez így jobb, hogy náluk is megvannak, és ezt le is
írták.

Majd meglátom, mire jutunk, mert ez csata lesz asszem. Persze nincs kizárva,
hogy lenyomnak, de akkor mi a megoldás? Húzzak a francba a saját ingatlanomról,
vagy mi? Ménemlehet kibírni már azt a pár évet? Annyi baj van most ebben az
országban az árvíz miatt, emberek házai dőltek össze, ingóságaik, jószágaik,
terményeik mentek tönkre, pusztultak el, én meg fizetem az adókat, nem kérek
segíjkét, akkor meg mi a franc van? Ja, hogy nem úgy élek, ahogy a standard? Na
és? Nem másnak kell így élnie, hanem én élek így, az én bajom, nemde? Még ezen a
környéken is van olyan hely, ahol nálam öregebb fazon lakik tán még rosszabb
viszonyok között. Arra is rászállnak majd? Miért van az, hogy valaki elképzeli,
hogy hogyan kell élni, és aki nem úgy teszi, az már nem jó? Mi lenne, ha az eü
miniszter valamiért olyan bélésű, hogy sosem fingadozik, ezért aztán betiltja a
fingást? :-)

Néha az jut eszembe, hogy valakiknek nagyon kellhet pont az én kéróm. Elég sűrűn
dobnak be cetliket is mindenféle ismeretlenek, hogy pl "sürgősen keresünk eladó
családi fészket a környéken..." és telefonszám. Néha kiderül, hogy a szám mögött
vmi ingatlanos iroda rejlik, aztán lehet, hogy magánszemélyek is vannak.