[Epitesz-barkacs] Jozsinak epitesi jog

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jún. 7., H, 17:10:18 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.06.07. 14:49:10 +2h-kor írta:

> Azt nem kell megkeresni, maguk írták le nekem levélben, hogy mikor kaptam
> építési engedélyt, és mikor lett módosítva. A számaik is oda vannak írva.
> Meg
> hát nekem is megvannak, de ez így jobb, hogy náluk is megvannak, és ezt le
> is  írták.
>
> Majd meglátom, mire jutunk, mert ez csata lesz asszem. Persze nincs kizárva,
> hogy lenyomnak, de akkor mi a megoldás? Húzzak a francba a saját

amíg egy HATÁROZATot  nem írnak le, addig nem kell idegeskedni.

ha lesz határozat, akkor azt ki kell elemezni, és lehet fellebbezni
( a mi falunkban már van tapasztalarom ilyen téren, nem reménytelen )
(magánban is küldheted)

> ingatlanomról,  vagy mi?

a saját ingatlanodról nem lakoltathatnak ki, csak megpróbálják a hatalmukkal
megfélemlíteni, hátha sikerül.

> Néha az jut eszembe, hogy valakiknek nagyon kellhet pont az én kéróm. Elég
> sűrűn

mondjál egy olyan számot, amit nem fognak tudni kicsengetni, ha ki akarnának
vásárolni :-)  mert ingyen nem lehet kisajátítani.

ilyen lehet