[Epitesz-barkacs] akkutema

Zoltán Ottó Szabó ottomatkft at gmail.com
2010. Jún. 8., K, 07:21:15 CEST

Hello!
Én hobbiból csinálom meg.
Közben valószínűleg rengeteget lehet tanulni.
A programozás nem okoz gondot,így több dolgot is ki lehet próbálni.
Töltés/kisütés ciklikusan töltés közben állathatóan stb.
Nem akarom részletezni,mert még csak nagy vonalakban van meg az elképzelés.
Egyes akku tartót lehet kapni a RET-nél, így ez a mechanikai probléma már
számomra megoldódott.

Üdv. Ottó