[Epitesz-barkacs] taliga-kezikocsi

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jún. 11., P, 16:09:24 CEST

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2010.06.11. 13:38:58-kor írta:

> a lepcso nem problema, ha kell ahhoz az egy darab 20 centi lepcsohoz
> csinalok rampat.
>
> a fuvon egyeben jarashoz akartam viszonylag nagy kereket.
>

> a mezei molnarkocsival tovabbra is azt erzem, hogy ha ladat epitek ra, akkor
> olyan lesz a sulypontja, hogy az en 110kilommal semmi gond a fogojanal fogva
> huzni/tolni, de egy 45 kilos embernek nem sok segitseg...

azt írtad, hogy hegeszteni nem tudsz (gondolom trafóhiány miatt),
de ha tetőcseréplécet fűrészelni és  40mm facsavar nem gond
1órán belül készen lennél

25x50 sima tetőlécből 6 db
4db  Lvas (pl dexionból) 10cm
műanyag szögletes malteros edény
2db 20-as kemping kerék
nem több 15kg önsúlynál

(ilyen tetőléces szerkezet a 100kilót is kibírja)

ha így nincs ellenedre,  akkor lerajzolom