[Epitesz-barkacs] taliga-kezikocsi

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Jún. 11., P, 22:11:15 CEST

agyaltam rajta, meg is tudnam csinalni, csak a hasznalotol 100km-re vagyok, es elsore tuti nem lenne jo, lenne rajta javitgatni valo mire bevalik...

kollegam elhozza szlovakbol a muanyag taligat 65euroert, aztan remelem bevalik. ha nem, a gyerekek akkor is elvezni fogjak. (150 literes azert barom nagynak tunik, a mezei kuka ugye 110 liter. cserebe jo strapabiro kell legyen)

vajk