[Epitesz-barkacs] taliga-kezikocsi

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jún. 12., Szo, 06:00:29 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> kb akkora lesz a kereke, mint a kicsi, 60 literes  kerekes kukának
> (vagy kisebb)  http://www.unischo.hu/kuka_pdf/afm60liter.jpg
>
> a fűbe süllyedés lesz a kritikus,

Ha összejön valami jó alapszerkezet, aminek csak az a baja, hogy kicsi a kereke,
akkor ezen viszonylag könnyű segíteni. Pl a baumaxban lehet kapni (én vettem más
célból) felfújható, talicskakerék méretű vagy tán még picit nagyobb is,
kerekeket, amiben van tűgörgős csapágy, tehát csak egy 20-as (asszem) tengely
kell bele, meg axiális határolás, és kész is. Ilyet meg rá lehet valahogy a kész
cuccra szerkeszteni egész könnyen.