[Epitesz-barkacs] taliga-kezikocsi

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jún. 12., Szo, 06:24:26 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.06.12. 06:00:29 +2h-kor írta:

> Ha összejön valami jó alapszerkezet, aminek csak az a baja, hogy kicsi a
> kereke,
> akkor ezen viszonylag könnyű segíteni. Pl a baumaxban lehet kapni (én vettem
> más
> célból) felfújható, talicskakerék méretű vagy tán még picit nagyobb is,
> kerekeket, amiben van tűgörgős csapágy, tehát csak egy 20-as (asszem)
> tengely
> kell bele, meg axiális határolás, és kész is. Ilyet meg rá lehet valahogy a
> kész
> cuccra szerkeszteni egész könnyen.

amit egyszer én láttam, az műanyag felnis volt, és tényleg tűgörgős

de találtam Vajknak kétkerekű talicskát
http://www.dobotrade.hu/showimage.php?img=kepek/thumb/Talicska ketkereku
cortex.jpg

Alul látható a következő oldalon található kép:
 webaruhaz.dobotrade.hu/

http://www.dobotrade.hu/showimage.php?img=kepek/thumb/Talicska ketkereku
cortex.jpg

   db.

 Talicska kétkerekű, pumpálható kerékkel - Cortex
teherbírás: 120kg
Egységcsomag: 1 db.
Nettó ár/ db.: 7707 Ft
   db.

 Talicska kerék, pumpálható, fém felnis, cortex talicskához

Egységcsomag: 1 db.
Nettó ár/ db.: 1947 Ft

http://www.dobotrade.hu/arlista/ipari_kerekek.pdf