[Epitesz-barkacs] sini alkatresz

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jún. 12., Szo, 11:45:44 CEST

sini alkatresz
egy cég Hírlevelének kezdőlapján olvasom:
~~~~~~~~~~~~~~~~
http://www.sini.hu/htmlmail/kk2010_24.html

A cikkeink, leírásaink nem töbszörözhetőek, és semmilyen
formában nem tehetőek közé a nyilvánosság felé!
~~~~~~~~~~~~~~~~
ha egy sini által (is) forgalmazott alkatrész elérhetőségét
esetleg cikkszámát, árát leírom valahol, az miért lenne baj nekik?

netán el sem akarják adni a készleteiket?

egy HÍRLEVÉL küldetése szerintem az, hogy azokon szeretnének segíteni,
akiknek sem ideje, sem kedve nincs a hatalmas információhalmazból
kihámozni a legfontosabb adatokat, és ők legyenek a
"kezdőlap", és csak ezután keressenek más kereskedőt

az én olvasatomban egy ilyen céget csak százegyedik beszerzési
forrásként vagyok kénytelen besorolni, de hogy ez  "First line"-ként
"kezdőlapként" nem merném javasolni senkinek, az biztos :-(

vagy csak én értelmezem rosszul?