[Epitesz-barkacs] sini alkatresz

PMerlin.ML (GMail) pmerlin.ml at gmail.com
2010. Jún. 12., Szo, 12:40:41 CEST

Félreértelmezed. :-)
Általában (és jelen helyzetben is) "A cikkeink, leírásaink nem
többszörözhetőek" azt jelenti, hogy az általuk elkészített termékismertetők,
hosszabb leírások, ismertető cikkek szerzői jogi védelem alatt állnak, azt
nem használhatod fel pl. a saját weboldaladon.

Sehol sem állították, hogy az elérhetőséget, alkatrész hivatkozást ne
terjeszd, ilyen nem szerepel az általad linkelt oldalon. (Nyugodtan
reklámozhatod őket, csak ne lopd el a szellemi termékeiket! :-) )

Üdv:
     Laci

Ui.: Arra most nem térnék ki, hogy a cikkek helyesírása milyen színvonalú
(már a "töbszörözhető" is bántja a szemem 1 b-vel!), meg arra sem, hogy
egy-két helyen ők ne plagizáltak volna máshonnan....