[Epitesz-barkacs] sini alkatresz

g.feri mekk-elek at freeweb.hu
2010. Jún. 12., Szo, 18:11:59 CEST

Kedves PMerlin.ML!

 Lehet, hogy azt szerették volna velünk tudatni amit Te leírtál, de  mint
 átlag vásárló és átlagos felfogású olvasó én is inkább úgy értelmezem mint
 Mágus B.D. . Persze lehet, hogy bennem van a hiba, vagy talán a Sini
 kommunikációs hozzáállásában, mert annak is lehet oka, hogy közel 20 éve ha telefonon érdeklődőként,
 vagy vásárlóként kapcsolatba kerülök velük, valahogy utána majdnem mindig
 olyan "kicsinek" érzem magam :).

 Feri

2010. június 12., 12:40:41, írtad: