[Epitesz-barkacs] sini alkatresz

PMerlin.ML (GMail) pmerlin.ml at gmail.com
2010. Jún. 12., Szo, 21:19:16 CEST

Kedves Feri!

A hozzáállásukhoz és a személyes kommunikációjukhoz nem tudok hozzászólni,
nem találkoztam még velük, az egyetlen kapcsolódás a Mágus által küldött link.
Mivel ámítástechnikával foglalkozom, tényleg egyértelmű volt a szándék, de
ezt más oldalakon is hasonlóan fejezik ki, talán kicsit bikkfanyelven :-)
A nagyképű eladókat meg én sem bírom, ez közös :-)

Üdv:
     Laci