[Epitesz-barkacs] sini alkatresz

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2010. Jún. 12., Szo, 23:00:49 CEST

Sziasztok!

A Wesselényi utcai boltjuk sajnos megszűnt, viszont kb. 4 bkv jegy
áráért bárhova kézbesítik a megrendelt könnyebb árut.
Nem a legolcsóbbak, (bár van, ami elég jó áron van náluk), bő az
áruválaszték, nagyon udvariasak, könnyű a rendelés, és gyorsan
postázzák.

Kár mindjárt magas hangon kezdeni...

Üdv
pi