[Epitesz-barkacs] sini alkatresz

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jún. 12., Szo, 23:16:14 CEST

Szabo Endre  <stgellertfoto at gmail.com> 2010.06.12. 12:35:33 -7h-kor írta:

> Hát, én a wesselényi u. boltjukat ismerem, azok nagyon rendesek... de
> lehet, elköltöztek?

http://www.sini.hu/htmlmail/kk2010_13.html

A SINI Kft. technikai okok miatt 2010.03.22. –én bezárta a Wesselényi utcai
mintaboltját,
így semmi-féle kiszolgálás, rendelés felvétel ezután nem történik az üzletben.

------------
http://www.sini.hu/htmlmail/kk2010_14.html

Megnyitottuk személyes kiszolgálásunkat a Maglódi úti telephelyünkön, ahol
mostantól kellemes környezetben veheti át kedvelt termékeit.
----------------
pár hete lehetett: (20. héten)

http://www.sini.hu/htmlmail/kk2010_20.html
Internetes áruházunk elérhetősége: <<Privát Shop>

http://shop.euras.com/default.php?&g7=3150936N
Cro-Trade Magyarország Szolgáltató KFT,
1106 Budapest Maglódi út 6.

tehát egy erre a címre be nem jegyzett cégre átruházva
de személyesen ezek sem....de a SINI sem

de Megszüntettük személyes kiszolgálásukat a Maglódi úti telephelyünkön

de ezekről csak a hírlevelükben van szó,
a nyílt lapon feltűnően nem írták le ezeket