[Epitesz-barkacs] reflektoros szomszedidegelo

g.feri mekk-elek at freeweb.hu
2010. Jún. 16., Sze, 12:28:19 CEST

Igen, épp írni akartam, síma forgó szerintem nem lesz jó, ha csak
nincs mögötte, valami emberi hőforrást imitáló eszköz. Akkor meg már
minek a forgó, megoldató a hőfokváltoztatás is elektromosan. Ötletem
nincs, mivel kellene ezt megalkotni, maximum kikisérletezni. Mivel én
a békésnek induló visszavágók híve vagyok, ezért én úgy oldanám meg, hogy a szomszéd
ne jöjjön rá mitől hülyül be a masinája, a lámpája meg inkább
gyakorlatilag folyamatosan égjen, így engem is kevésbé zavar és talán
a pasi magától is rájön, ha nincs a szomszédja felé irányítva a reflektor, csak
akkor működik normálisan. Legfeljebb azt hiszi, hogy visszatükröződik
valami és attól hülyül be az érzékelő. Esetleg meg lehetne próbálni
ilyen kis laser játék akármivel bele célozni folyamatosan az érzékelőbe, hátha az
is lekapcsolja (esetleg valami komolyabb végleg is :)  ). Mondjuk
annak afénylő pöttyét előbb utóbb kiszúrja talán, ha éjjel kimegy
nézegetni, mitől nem működik. Végső eszköznek amúgy szerintem légpuska
helyett a csúzli is megteszi :).

Feri

Dienes!