[Epitesz-barkacs] szokereses a Jogtar DVD-n?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jún. 20., V, 16:11:13 CEST

Auth Gábor wrote:

>   Lehet időszakokban is keresni, nézted már a kereső felületét? :)

Nem, mert most percekre van működő netem (biztos beázott megint, semmi nem akar
megnyílni), de majd megnézem.
Akartam is kérdezni, de addigra már elment az emil, hogy van-e időgép a neten
elérhető jogtárakban. Ha ezt megoldják, akkor az olyan cégek, amelyek jópézé
árulnak jogtár cd-ket, valszleg tönkremennek, vagy profilt váltanak, vagy - és
ez még valószínűbb - ők oldják meg ezt az egészet, és az állam közpénzből fizeti
ki őket. Az biztos, hogy soha semmi nincs ingyen, csak az a kérdés, mindig, hogy
ki az, aki fizet, meg az is, hogy tud-e róla. :-) Pl ha adókból megy, az emberek
zöme nem tud róla. Ezzel együtt én egyetértek azzal, hogy pl a joganyag, ami
ugye az ismeretétől függetlenül mindenkire kötelezően érvényes, annak nem
szabadna csak pénzért hozzáférhetőnek lennie, hanem bárki számára többféle módon
is elérhetővé kell tenni. A legkönnyebben használható módi pedig bizony a net.