[Epitesz-barkacs] szokereses a Jogtar DVD-n?

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2010. Jún. 20., V, 20:42:07 CEST

Halihó!

jhidvegi írta:
>  Akartam is kérdezni, de addigra már elment az emil, hogy van-e időgép a
>  neten elérhető jogtárakban.

  Van, szűkíthetsz évszámra, sőt, van jognaptár is, vagyis tudsz keresni adott
napra, vagy tartományra, hogy milyen jogszabályok változtak akkor.

> A legkönnyebben használható módi pedig bizony a net.

  Ez olyannyira így van, hogy két éve a közlönyből és a hivatalos értesítőből
nem a közlönykiadó által megjelentetett papír a mérvadó és hivatalos, hanem a
kozlony.magyarorszag.hu oldalon megjelentetett, digitálisan aláírt PDF. Ingyen
(najó, közpénzből :).
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor