[Epitesz-barkacs] labazati hoszigeteles

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Jún. 21., H, 08:12:38 CEST

Szervusz Szépygab!

> Ezzel tulajdonképp hőhidat építesz.

Igen, tudom, zavar is.

> Én kihasználnám azt, hogy a pára nem csak a falra merőleges
> diffúzióval juthat át a szigetelő rétegen. Levinném a falszigetelést
> az XPS-ig. Tennék rá egy olyan széles fólia szigetelő csíkot, pl.
> Sicofol-ból (ami két réteg), hogy a teteje a lábazat tetejénél

Értem, érdekes ötlet. Lehet, hogy az lesz, hogy a földből egy kicsit
kiáll majd az XPS, kb. hogy a benti padlószintet legföljebb 10 cm-rel
haladja meg, de lehetőleg semmivel sem, és így jön rá erre meg a
Heraklithra a Sikafol.

Egy kérdés maradt: mi lesz a szigetelésindító profil vízorrával? Vagy
a földből már 20 cm vastag XPS állna ki, és akkor ez nem is kell? (van
annyi anyag)

A Sicofol lenne akkor a lábazati burkolat? Vakolható ez? Valami
kellene rá, mert a napsütés kegyetlen dolgokat művel hosszú távon.

köszönöm, szia: Balázs