[Epitesz-barkacs] E85 futoertek

Lantos Gabor lantos.gabor at freemail.hu
2010. Jún. 22., K, 00:01:23 CEST

Sziasztok,

Igen, ingyen ebéd valóban nincs.
De ez a tragacs akkor is 6,5 - 7 litert eszik, tökmindegy, hogy mit teszek
bele...
Kivéve, ha csak rossz minőségű 95 -öst, de azt olyankor hallani is lehet,
mert a motor Trabantot megszégyenítően csörög tőle.
Amikor a motor csörög, akkor a fogyasztása is csúnyán emelkedik.
A csörgést E85 -el való rátankolással szoktam megoldani, többnyire 20-30 km.
után csönd lesz.
Az autót, mivel nem naponta használjuk, ezért tele soha nem szoktam
tankolni, mindig csak annyiért tankolom, ami a belátható pár napon belül
felhasználásra is kerül.
Akkor pedig feltűnne a komoly fogyasztás növekedés, hiszen besaccoltam
mondjuk 300 km. utat, akkor tankolok összesen 21 litert kevereve (minimum
50% -ban E85), de az üzemanyag még soha nem fogyott ki :)

Üdv: G.