[Epitesz-barkacs] E85 futoertek

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2010. Jún. 24., Cs, 15:20:49 CEST

Hali!

Gondolom akkor itt a kulcs: rossz minőségű 95-ös rossz minőségű (egyéként
ilyent hol lehet venni? nekem még sosem sikerült olyan benzint vennem,
amitől csörögne, meg érezhetően nem menne  a kocsi.), akkor nyilván a
fűtőértéke neki is kicsi (ha csörög, akkor a kompressziótűrése biztosan),
tehát ebből is olyan sokat fogyasztasz, mint E85-ből.

Másrészt, ha valóban ennyit csörög, akkor ott nem más baj van? Gyújtás,
stb.? Mert hibás motornál megint nem mond sokat az összehasonlítás.

Szabolcs