[Epitesz-barkacs] E85 futoertek

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jún. 24., Cs, 15:42:33 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2010.06.24. 15:24:51 +2h-kor írta:

> Annyit meséltek erről a bioetanolról. Ez tankolható valahol
> rendszeresen? Még sose láttam, igaz mindig ugyanott, egy kis kúton
> töltöm a kocsit.
> Egyszer kipróbálnám.

a töltőállomások térképét és telefonos elérhetőségüket is publikálják az
interneten, az aktuális árakkal együtt ezt a http://www.holtankoljak.hu
oldalon találjuk meg.

Pédák:
AVIA (Castrol)  XIV.ker Budapest, Gvadányi út 67.
AVIA XVIII.ker Budapest, Üllői út 812.
TESCO 1204 Budapest (Pesterzsébet), Mártírok útja 281.
AVIA 2030 Érd, Szent László tér 1.
Oil benzinkút 2943 Bábolna, Ácsi út 2.
Oil benzinkút 6000 Kecskemét, Jókai u. 44.
Oil benzinkút 8000 Székesfehérvár, Zámolyi út (Metro mellett)
Benzinklub 8200 Veszprém, Pápai út
Oil benzinkút 9000 Győr, Régi Veszprémi út 4.
AVIA 9400 Sopron, Somfalvi út 16.
MAGÁN  Budapest, IX. ker. Vágóhíd utca 13. 6-21  212 Ft volt december 24.-én
AVIA  Érd, Szent László tér 1. 6-18, itt mindössze 205 Ft volt 2009. december
24.-én az ár.

A bioetanol a jelenlegi Otto-motoros autókban max. 20-22% arányban keverhető
be, de 8-10% feletti aránynál a gyújtásszögen állítani kell

 http://divat-trend.info/bioetanol/