[Epitesz-barkacs] E85 futoertek

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jún. 24., Cs, 15:49:30 CEST

SZIGETI Szabolcs  <szigi at ik.bme.hu> 2010.06.24. 15:20:49 +2h-kor írta:

> Hali!
>
> Gondolom akkor itt a kulcs: rossz minőségű 95-ös rossz minőségű (egyéként
> ilyent hol lehet venni? nekem még sosem sikerült olyan benzint vennem,
> amitől csörögne, meg érezhetően nem menne  a kocsi.), akkor nyilván a
> fűtőértéke neki is kicsi (ha csörög, akkor a kompressziótűrése biztosan),
> tehát ebből is olyan sokat fogyasztasz, mint E85-ből.
>
> Másrészt, ha valóban ennyit csörög, akkor ott nem más baj van? Gyújtás,
> stb.? Mert hibás motornál megint nem mond sokat az összehasonlítás.
>
> Szabolcs

amikor nekem a 403-as moszkvicsom volt, amit az oroszok 70-es oktánszámra
méreteztek, annak a 86-os benzin rossz volt. 20% petróleummal lerontottam, és
a gyújtásszöget elállítva a 70-es oktánra, rögtön jobban ment, mintha
fenékberúgták
volna

szóval a gyújtásszöget is állítani kellene a "nem tudós automata" esetén