[Epitesz-barkacs] E85 futoertek

Lantos Gabor lantos.gabor at freemail.hu
2010. Jún. 24., Cs, 18:47:37 CEST

Sziasztok,

Monorierdőn (4-es út Monor után) sikerült a MOL kútnál...
Nem előszőr sajnos...
Amúgy az autó köszöni szépen jól van, most éppen 173.000 km. van benne.
Ha normális üzemanyagot kap, akkor jól is megy.
Ma próbaképpen kapott 30 liter E85 -öt minden kisérő nélkül.
Semmit sem vettem észre, pedig a tankban kb. 5-6 liter már korábbi kb. feles
keverék volt.
Ma 180 km -et tettem meg vele.
Még a többlet fogyasztás sem tűnt fel, igaz jórészt országúton mentem vele.

Üdv: G.