[Epitesz-barkacs] E85 futoertek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jún. 24., Cs, 17:07:47 CEST

SZIGETI Szabolcs wrote:
> Hali!
>
> Gondolom akkor itt a kulcs: rossz minőségű 95-ös rossz minőségű
> (egyéként ilyent hol lehet venni? nekem még sosem sikerült olyan
> benzint vennem, amitől csörögne, meg érezhetően nem menne  a kocsi.),

Ha akárhogy is, de állítani lehet egy járgányon az előgyújtást, akkor bármelyik
autót meg lehet "csörgetni".

Én anno a zsigulis időszakomban játszottam vele. Szervízből mindig úgy hoztam
el, hogy szar volt. Kimentem az autópályára, ott adtam neki, és utána
félreálltam, és állítottam rajta picit.
Akkor volt a legjobb fogyasztásra, teljesítményre, ha már pont nem csörgött.

A csörgéshez az kell, hogy ki lehessen teljesen nyitni a pillangószelepet, tehát
bemenjen a max nafta, de még ne menjen gyorsan a járgány, tehát pl a zsigulinál
4-esben 60-nál odalépek tövig....

Ha nincs olyan sebesség, aminél sikerül így megcsörgetni, de icipicivel nagyobb
előgyújtásnál már van, akkor sikerült beállítani.

Ma, amikor már mindent a computer intéz, és még azt is érzékelik, hogy van-e a
közelben rádióadó vagy földsugárzás :-), nemtom, mi az ábra.