[Epitesz-barkacs] Fw: betorok ellen?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Már. 1., H, 10:04:35 CET

"Az általam leírtakban pont ott van a lényeg, hogy amennyiben az esemény azt
követően tud bekövetkezni, hogy az illető jogtalanul jutott be a telkedre,
azért te nem vagy felelősségre vonható."

az is kell, hogy bizonyitott legyen, hogy nem szandekosan hoztad letre a veszelyes helyzetet. tehat ha ottfelejted a gerebjet, akkor ok, de ha direkt odateszed, es meg el is meseled a kocsmaban hogy azert tetted oda hogy a genyok belelepjenek, akkor nem ok.

ha allatot tartaasz, es van villanypasztor az ok, ha bizonyithato hogy azert tetted oda a villanypasztort hogy megfogja a betorot, az nem ok.

vajk