[Epitesz-barkacs] Fw: betorok ellen?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Már. 1., H, 11:09:30 CET

vajk fekete wrote:
> az allatok nagyon furak. az orruk van elol, ami nedves. ezert baromi
> erzekenyek a villanypasztorra. pl lohoz speci kell, mert egy mezeitol
> siman megallhat a szive. valahogy a nagytestuek allitolag
> erzekenyebbek.

Lehet, ezt nem tudtam. Az persze világos, hogy lépésfeszre minél nagyobb a test,
annál nagyobbat kapnak, de a villanypásztornál nem gondoltam.

Másik listán foglalkozott vki ilyesmivel, magánban kérdezett, akkor derült ki,
mekkora lób... energiákat használnak. Csak lestem. Persze aztán lehet, hogy a
ménkű hosszú kerítés miatt kell, ott valahogy elfogy a delej.

Én már azt sem értem, hogy a hosszú kanócba beküldött MHz-ek miért nem jelentenek
kalóz adásokat. Mittudomén másodpercenként néhány us-ra kimegy jópár J energia,
szerintem jelentős része szétsugárzódik. Jó, a középhullámú sávban, de ott nem
számít?

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4903 (20100228) __________

http://www.eset.hu