[Epitesz-barkacs] Fw: betorok ellen?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Már. 1., H, 11:45:00 CET

gyapo wrote:

> Nem biztos, hogy torekednek ra, hogy tokeletesen
> azt mutassa mint az excel. Ez egy masik program,
> ha be tudja importalni, az mar jo, ha nem, akkor
> keresni kell valami koztes formatumot az
> atvitelre, pl. csv, dbase vagy barmi, amit mindket program ert.
> Excel nezeshez inkabb a m$ sajat nezokejet
> ajanlom, ok mar talan csak meg tudtak irni olyanra, hogy jol mutassa.

Mi az, hogy "az m$ saját nézőkéje"?
Végülis egyszerű xls-eket simán megjelenít az openoffice, csak van itt pár régi,
inkább tesztnek használom, amit a korábbi könyvelő gyártott, ebben táblázatok
közti összefüggések is vannak. Na ezeket nem tudja jól kezelni. Hibajelzések
cellákban, nullával osztásra figyelmeztetés, meg ilyenek.

Egyelőre nem foglalkoztat a dolog, csak filózgatok rajta, hogy van-e bármi, ami
miatt meg kéne vennem az office-t.

Még nem próbáltam, de van jó régi office, amit anno megvettem, mert elég olcsón
mérték. Még a win95-ös időkben. Vajon az még jó lehet? (Keresgéltem valamit,
amikor ráakadtam a cd-jére.)

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4904 (20100301) __________

http://www.eset.hu