[Epitesz-barkacs] Fw: betorok ellen?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Már. 1., H, 12:31:07 CET

Mágus Bérprogram Demo wrote:

> igen, van amikor össze-vissza tudok aludni,
> a forgolódás helyet inkább felkelek :-(

Én is pontosan így vagyok vele.

> az abevjava engem is tud nyomasztani ...

Ez nálam máshogy van. Nekem nagy segítség, hogy megcsinálták ezt az egészet. Most
csak az foglalkoztatott, hogy nem tudok rálátni a dolgokra géphiba miatt, és
nekiugrottam, hogy ez a kis masina is képes legyen erre.

Történt némi egyszerűsítés az adórendszerben, ha jól sejtem. Sajátos okokból
összejött némi túlfizetés szinte minden adónemre szétrámolva, de most látom az
adófolyószámlámon, hogy 4 adónemben februárban nem keletkezett bevallás, viszont
bejött egy új, amiben meg hiányt regisztráltak. Most éjjel csak ezt rakosgattam,
erről a négyről átraktam némi manit erre az egy újra, meg valamennyit áfára. Ahogy
múlik az idő, egyre flottabbul működik!

Nézegettem ezt a java dolgot is, amit kérdeztél. Win mellett ez úgy van, hogy az
apech oldalán (hírlevél linkjére kattintva) letöltöttem, aztán install. Meglepne,
ha ez linuxnál nagyon máshogy történne. Pontosabban biztos más picit, mert winnél
egy 1megás fájl jött le, aztán telepítéskor erősen használta a netet. Viszont
linuxnál ezt találtam:
http://www.java.com/en/download/manual.jsp
Itt húszmega körüli fájlokat lehet letölteni.
Van itt egy apech hírlevél, ahol részletesen taglalják, hogy mi a teendő
internetkapcsolattal nem rendelkező számítógép esetén.

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4904 (20100301)

http://www.eset.hu