[Epitesz-barkacs] ABEVJAVA ? Fw: betorok ellen?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Már. 1., H, 14:15:22 CET

Auth Gábor  <auth.gabor at javaforum.hu> 2010.03.01. 12:35:56 +1h-kor írta:

> Halihó!

>   És még közöm is van érintőlegesen mindkettőhöz. :)

:-)

>   A Java 6 három éves múlt, mindenhol elérhető, kivéve a 12-13 évesnél
> idősebb
> oprendszereken, szóval szerintem erősen keresni kell olyan disztribúciót,
> amelyben nem Java 6 van. Amelyikben nem az van, abban OpenJDK van, ami Java
> 6
> kompatibilis (annak leszármazottja).

segítségeteket szeretném kérni

a linux letölt - CD-re ír - bootol - örül  sorból  jelenleg a "CD-re ír"
ponton van gondom

honnan tudnék újságmellékletként megjelent 1 - 2 évnél fiatalabb Live linuxhoz
hozzájutni?
( a java6 miatt )  mert hardverügyileg nem minden tud öreg géppel
együttműködni
( suse 6.0-nál  a monitoromból füst szállt fel és sivított )

( szégyen, de nem is tudom, melyik újságban szokott linux live melléklet lenni
:-( )

nem vagyok márkafüggő, tehát nem ragaszkodnék a Suse-hoz,
az UHU, Ubuntu vagy bármely Live disztrib jó lenne, csak a monitoromat ne
füstölje el
(budapest területén bárhova elgaloppoznék érte)