[Epitesz-barkacs] Fw: betorok ellen?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Már. 1., H, 15:06:57 CET

gyapo wrote:

> A m$ altal gyartott viewer programok, van wordre,
> excelre, powerpointra, lehet hogy masra is, azt
> nem tudom. Ezek ingyenesek, es a legautentikusabb forrasbol
> szarmaznak.

Hú, nem is tudod, mennyit segítettél! Ezennel el is döntöttem, hogy nem vásárolok
office-t, mivel én magam nem nagyon hozok létre olyan fájlokat, amikhez ez nagyon
elengedhetetlen lenne, amiket meg küldenek, azt ezekkel meg tudom nézni. Le is
töltöttem, és pl az excel viewerrel szépen megjelenik az, amit eddig az openoffice
nem tudott jól megnyitni. Meg a word doksik is úgy nyílnak, ahogy kell.

(Más kérdés, hogy miután ezeket feltelepítettem, a gépet nem lehet kikapcsolni.
Viszont lehet hibernálni úgy, hogy fel is ébred belole. Fene érti ezt.)

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4904 (20100301) __________

Az üzenetet az ESET NOD32 Antivirus ellenõrizte.

http://www.eset.hu