[Epitesz-barkacs] Régi Office

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2010. Már. 1., H, 19:42:37 CET

Sziasztok!

Én az Office97prof változatot vettem meg egy akció keretében, még
talán az előző évezredben. Azóta is fenn van mindig a legújabb
gépemen. Természetesen az eredeti CD-s installálás után érdemes az
SR1, SR2 és egyéb javításokat feltenni, de a sorrendre érdemes
figyelni. A közzétett és ingyenes javításoknak köszönhetően olvas és
ment pl. docx (Office2007) formátumba is.

Üdv
pi