[Epitesz-barkacs] Régi Office

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Már. 1., H, 20:20:14 CET

Pataki István wrote:

> Én az Office97prof változatot vettem meg egy akció keretében, még
> talán az előző évezredben. Azóta is fenn van mindig a legújabb
> gépemen. Természetesen az eredeti CD-s installálás után érdemes az
> SR1, SR2 és egyéb javításokat feltenni, de a sorrendre érdemes
> figyelni. A közzétett és ingyenes javításoknak köszönhetően olvas és
> ment pl. docx (Office2007) formátumba is.

Komolyan? Na megnézem, neme-é ugyanez van meg nekem is. Fene gondolta, hogy ezek
az őskövületek ennyire is frissíthetők.

(Amúgy érdekes fejlemények: egy ideje úgy ment ez a kis masina, hogy ha nem
létesítettem manuálisan adsl kapcsolatot, és elindítottam pl a levelek letöltését,
akkor csak állt, és kénytelen voltam ctrl-alt-dellel kiszállni a levelezőből, és
újra indítani, vigyázni a sorrendre. Most meg, hogy ezeket a viewereket felraktam,
ez megjavult. :-) )

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4906 (20100301) __________

http://www.eset.hu