[Epitesz-barkacs] tea RO vizbol

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Már. 2., K, 12:16:04 CET

Zsolt wrote:

> hehehe,
> de azért rendszeresen elhangzik itt, hogy Budapesten milyen jó a víz

Valóban nem rossz, a lényeg, hogy egészségkárosodás nélkül lehet évekig inni. Más
kérdés, hogy jóideje nekem se csúszik le a torkomon. (Lehet, hogy én változtam).
Pedig próbáltam mindenféle vásárolt löttyök helyett, meg persze a tej helyett is
inni, mert a vásárolt löttyök egyrészt drágák, másrészt nem biztos, hogy olyan
egészséges dolog (magas ásványianyag tartalom, a tej meg hízlal, cukrot emel...).
Szóval megtöltöttem pet palackokat csapvízzel, hogy jó lesz az, de nem jó.
Leginkább a klór miatt. Valszleg az az ásványianyag tartalom, ami betesz a
teafőzésnek, nem káros, bár ki tudja, a vesekő mitől képződik.

> aki ennek ellent mond azt meghívom nálam a csapból frissen kifolyt 3
> dl liter víz megivására.

Viszont azt megtehetnéd, amit írtam már korábban: főzöl egy edényben elmosogatás
nélkül néhányszor teát, és megnézed, hogy a te szűrt vizedből készült tea
megfogja-e az edényt, illetve, ha állni hagyod egy napig, elsötétedik-e. Nekem
hasznos infó lenne, hogy ha ezek nem történnek meg, akkor az aktív szenes módi is
megfelelő. (Sem az RO víznél, sem az ioncseréltnél nem fogja be a tea az
edényeket, és másnapra se sötétedik el maga a tea.)

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4908 (20100302) __________

http://www.eset.hu