[Epitesz-barkacs] tea RO vizbol

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Már. 2., K, 13:00:02 CET

>Szóval mitagadás, nem igazán tudom, mi a fene lehet a csapvízben, amitől
>olyan lesz a tea.

>Valóban nem rossz, a lényeg, hogy egészségkárosodás nélkül lehet évekig
>inni.

most akkor nem rossz vagy csak nem tudsz róla, hogy rossz ?

a klór 15szörös adagban a vízbe juttatva nagyon rövid időn belül jelentős
csontkárosodást okoz.
afrikában valahol állatira klórozták a vizet, a sok lepra miatt és a
gyerekeknek meg tönkre ment a csontozatuk.

szóval szeritnem ami néhány év alatt nem káros az nem biztos, hogy 30 év
alatt nem az.

> aki ennek ellent mond azt meghívom nálam a csapból frissen kifolyt 3
> dl liter víz megivására.

>Viszont azt megtehetnéd, amit írtam már korábban: főzöl egy edényben

én szerintem a vízben lebegő nagymennyiségű Ca az ami átveszi a tea szín
anyagát és ettől lesz még feketébb.

szerintem egy teljesen tiszta (savazott edény falát nem fogja meg a tea,
csak azt az edényt amiben már vagy 20-30 alkalommal főztek és volt ideje
kicsapódni az edény falára a Ca-nak leheletni vékony rétegben vagy valami
porózus felületűedény az.

zsolt