[Epitesz-barkacs] koszos a gáz

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Már. 2., K, 22:42:01 CET

Pataki István  <pataki.istvan at freemail.hu> 2010.03.02. 22:16:29 +1h-kor írta:

> Sziasztok!
>
> Köszönöm, ha lemegy a fűtési szezon, utánajárok!

egy kis érdekes gázüzemi szerződésrészlet:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
11.7. 	A fogyasztónak gondoskodnia kell a tulajdonában és műszaki ellenőrzése
alatt álló, a földgázfogadással (nyomás szabályzással) és méréssel kapcsolatos
berendezések szakszerű üzemeltetéséről, azok üzembiztonságának megóvásáról,
esetleges üzemzavarainak a műszakilag lehetséges legrövidebb időn belüli
elhárításáról.

A fogyasztó köteles a fogyasztási helyen beépített
!!!! szűrőberendezést rendszeresen tisztítani és
!!!! ennek megtörténtét üzemi naplóban dokumentálni.
Amennyiben a gázmérő meghibásodása a szűrő tisztításának elmaradásából adódik,
a közüzemi szolgáltató a gázmérő javítás és újra hitelesítés költségeit
áthárítja a fogyasztóra.

11.4. 	A gázmérő és az átszámító szerkezet meghibásodását a fogyasztó
telefonon azonnal, majd írásban 24 órán belül jelenteni köteles a közüzemi
szolgáltató alábbi üzeménél:

OERG Kft
Cím: 	3600 Ózd, Gyár út 1.
Tel/Fax: 	(48) 471 345
Tel: 	(48) 574 395, 574 292
E-mail: 	kozuzem at oerg.hu

komolyan gondolják, hogy a szűrőberendezést nekem kellene tisztogatnom
plombatörés
segítségével, ha én Ózd környékén élek fogyasztóként?
(mert az az óra előtt, azaz méretlen szakaszon van)