[Epitesz-barkacs] Akku kábel készítés

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2010. Már. 3., Sze, 15:54:27 CET

Hali!

Létezik olyan cég, aki méret alapján gyárt akku (és egyéb nagyáramú)
kábeleket? Elsősorban itt a sarurpéselésre gondolok, pontosabban arra, hogy
elmondom nekik, hogy kell ilyen-olyan hosszú, átmérőjű stb. kábel
ilyen-olyan saruval, és megcsinálják. Kis darabszám, és különböző méretben,
profi minőségben.

Németországban már találtam ilyen céget, van-e itthon?

Kifejezetten ilyen kellene, tisztában vagyok vele, hogy sok módon meg
lehetne házilag csinálni, de nem az kell.

Szabolcs