[Epitesz-barkacs] Hjozsi vonalban van?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Már. 4., Cs, 18:25:32 CET

Mágus Bérprogram Demo wrote:

> nekem is elég a címük, email elérhetőségük, nyitvatartás stb
>
> Imre inkább esztétikai szemmel reagált (szerintem)
> nincs benne zene,

Lehet, de te úgy mutattad be a listán, mintha csak html szerkesztőszöveg lenne
látható.

> ez mit takar? illetve az akkuőr érthető, csak hogyan?
> relé LCR akkuőr ( M16-os relével szerelve ) autósarus 200Ft/1db

Nem tudom, de ha nagyon érdekelne, megkérdezném.
Valszleg valami kis szerkezet, ami kellően alacsony fesz esetén lekapcsolja a
fogyasztót, elenged valami relé.

Autóba nem raknám bele az ilyesmit, mert elég balesetveszélyes lenne, ha valami
cikis helyzetben egy szerkezet úgy ítélné, hogy elég az aksi terheléséből, és
simán lekapcsolna bármit.

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4915 (20100304) __________

http://www.eset.hu