[Epitesz-barkacs] Hjozsi vonalban van?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Már. 4., Cs, 19:29:50 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.03.04. 18:25:32 +1h-kor írta:

> [...]

http://www.standardsmode.hu/html-css/elavult-cimkek/

"Framek
A framekkel lehetőség van egynél több weboldalt megjeleníteni egyetlen
böngészőablakban. Eddig minden HTML fájlunk egy böngészőablakot
foglalt el. Lehetőségünk van frameket (kereteket) definiálnunk, és minden
frameben egy külön HTML fájlt jeleníthetünk meg ugyanabban a
böngészőablakban.

A framekkel kapcsolatban fennálló több probléma miatt nem ajánlott azok
használata. Ezek a problémák a következők:
A keresők sem szeretik a frameket.

A framek miatt több görgetősáv is megjelenhet a böngésző ablakában,
ami miatt nehezebb használni az oldalt.

A framek alternatívája lehet ......

A framek helyett használjuk ezt a mrgoldást:

 "

http://www.standardsmode.hu/html-css/elavult-cimkek/