[Epitesz-barkacs] receptujsag

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Már. 13., Szo, 11:19:00 CET

Sziasztok!

Kicsit hadd büszkélkedjek, mert én is részese vagyok.
Összeálltunk néhányan és csináltunk egy receptújságot. Kifejezetten
bárki által elérhető alapanyagokból, haztartási technológiákkal, sok
részletfotóval elmagyarázva.
Sikerült a kinézetét is egész igényesre szabni, bár nem könyű egyszál
férfiként fékezni 15 nő agymenését ;-)
Ingyen terjesztjük, elektronikus formában.

A http://jokaja.hu oldalsávjában ott a címlap, ami link, és elvezet a
regisztrációhoz. Utána letölthető.

Nem számítottunk ekkora sikerre, két napja jelent meg, és a háttér
oldalnak volt 8000 látogatója és 1500 regisztrált olvasónk van. Ettől
persze nem bánjuk, ha tetszés esetén tovább ajánljátok a linket.

Hátha Ti is esztek néha ;-)

Udv

szepygab
http://jokaja.hu